Passat GTE

Passat GTE

Hibridul plug-in fără compromisuri.

Centru de servicii

  • Adresa: 307200 Timisoara
    Calea Lugojului nr. 93
    Ghiroda Bifurcatie Aeroport
  • Vânzări:Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
    Sambata: 09:00 - 15:00
  • Service si Accesorii:Luni - Vineri: 08:00 - 17:00

Maria Franciac

Asistent vânzări

Georgia Stroescu

Asistent vânzări

Convingător pe toată linia.

Passat GTE şi-a definit standarde ridicate, pe care le respectă cu consecvenţă. Dovada: cu această combinaţie între un automobil cu emisii zero şi un automobil de drum lung, parcurgeţi 50 de kilometri în modul pur electric şi până la 1.000 de kilometri în modul hibrid. Iar cine caută şi mai multă sportivitate, poate beneficia de mai multă putere acţionând butonul special GTE. Îmbinaţi ceea ce este mai bun din aceste două universuri – fără a face compromisuri.

Una dintre destinaţiile noastre: drumurile noi.

Linia decorativă albastră străbate întreaga grilă cromată a radiatorului, continuând până la faruri: un indiciu clar că Passat GTE face parte din familia modelelor Volkswagen electrice şi plug-in-hibrid.
Mai atrage atenţia şi o altă caracteristică pe care aceste autovehicule avangardiste o au în comun: LED-urile luminilor de zi dispuse în forma literei C, care la Volkswagen Passat GTE sunt integrate în barele marcante. Semnătura luminoasă inconfundabilă completată de farurile LED standard contribuie la alura expresivă a modelului Passat electric, iar înscrisul GTE pe fond albastru aplicat pe aripile faţă este mărturia tehnologiei sale eficiente.

Eficienţă

Propulsia hibridă

O cooperare eficientă.

Iată cum arată o bună colaborare: la primul Passat hibrid plug-in, puternicul motor electric de 85 kW (115 CP) se completează excelent cu motorul pe benzină TSI de 1,4 l.

Cu un consum standard de 1,7 l/100 km şi 12,8 kWh/100 km, Passat GTE este o soluţie bună atât pentru drumurile scurte, de exemplu în oraş, cât şi pentru călătoriile mai lungi; nu în ultimul rând datorită emisiilor de CO2 de numai 39 g/km în regim mixt.
Desigur că nici plăcerea condusului nu suferă compromisuri: motorul turbo cu injecţie directă are o putere de 115 kW (156 CP) şi un cuplu maxim de 250 Nm. În modul hibrid, poate fi astfel atinsă o viteză maximă de peste 220 km/h.

Consum combustibil în l/100 km: mixt 1,7 – 1,6, consum energie electrică în kWh/100 km: mixt 12,8 – 12,2; emisii de CO2 în g/km: mixt 39 – 37, clasa de eficienţă: A+
Valorile indicate sunt determinate conform procedeelor impuse de lege. Informaţiile nu se referă la un singur autovehicul şi nu sunt parte a ofertei, ci servesc exclusiv pentru compararea între diferitele tipuri de autovehicule. Consumul de combustibil / energie electrică şi emisiile de CO₂ ale unui autovehicul nu depind doar de eficienţa utilizării combustibilului / energiei electrice prin intermediul tehnologiei autovehiculului, ci sunt influenţate şi de modul în care autovehiculul este condus şi de alţi factori care nu sunt de natură tehnică (de ex. condiţii de mediu).
Dotările şi accesoriile adiţionale (componente suplimentare, anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanţi ai autovehiculului, ca de exemplu greutatea, rezistenţa la înaintare şi caracteristicile aerodinamice şi, alături de condiţiile meteo şi de cele de trafic, pot influenţa consumul şi performanţele. Valorile cu privire la consum şi la emisiile de CO₂ indicate sub formă de valori “de la – până la” sunt valabile în funcţie de formatul de anvelope ales şi de dotările opţionale.
Observaţie conform Directivei 1999/94/CE în varianta valabilă în prezent: Informaţii adiţionale cu privire la consumul oficial de combustibil şi la emisiile de CO₂ oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în “Ghidul privind consumul de carburant şi emisiile de CO₂ pentru toate modelele de autoturisme”, disponibil gratuit în toate locaţiile de vânzare ale Uniunii Europene
Clasele de eficienţă evaluează autovehiculele în baza emisiilor de CO₂, în funcţie de masa proprie a autovehiculului. Autovehiculele care corespund unei valori medii, sunt încadrate în categoria D. Autovehiculele care au valori mai bune decât media actuală, sunt încadrate în categoriile A+, A, B sau C. Autovehiculele care au valori mai slabe decât media actuală, sunt încadrate în categoriile E, F sau G.

Modul GTE

Agilitate perceptibilă.

Modelele ediție-specială ID.3 1ST sunt livrate cu baterie de dimensiune medie (58 kWh, net). Modelul standard va fi disponibil chiar în trei variante, la cea de 58 kWh adăugându-se versiunea cu baterie mică (45 kWh, net), cu care puteţi conduce până la 330 km (WLTP2) şi cea cu bateria mare (77 kWh, net), cu autonomie de până la 550 km (WLTP2). Vedeţi deci, că noi oferim modelul potrivit pentru aproape orice destinaţie.

La aceasta contribuie mai ales funcţia “Boost”, adică îmbinarea puterii motorului TSI cu cea a motorului electric. În modul GTE, totul este astfel reglat încât să fie asigurate performanţe maxime, ceea ce veţi simţi direct, datorită pedalei de acceleraţie şi a direcţiei mai ferme.

Consum combustibil în l/100 km: mixt 1,7 – 1,6, consum energie electrică în kWh/100 km: mixt 12,8 – 12,2; emisii de CO2 în g/km: mixt 39 – 37, clasa de eficienţă: A+
Valorile indicate sunt determinate conform procedeelor impuse de lege. Informaţiile nu se referă la un singur autovehicul şi nu sunt parte a ofertei, ci servesc exclusiv pentru compararea între diferitele tipuri de autovehicule. Consumul de combustibil / energie electrică şi emisiile de CO₂ ale unui autovehicul nu depind doar de eficienţa utilizării combustibilului / energiei electrice prin intermediul tehnologiei autovehiculului, ci sunt influenţate şi de modul în care autovehiculul este condus şi de alţi factori care nu sunt de natură tehnică (de ex. condiţii de mediu).
Dotările şi accesoriile adiţionale (componente suplimentare, anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanţi ai autovehiculului, ca de exemplu greutatea, rezistenţa la înaintare şi caracteristicile aerodinamice şi, alături de condiţiile meteo şi de cele de trafic, pot influenţa consumul şi performanţele. Valorile cu privire la consum şi la emisiile de CO₂ indicate sub formă de valori “de la – până la” sunt valabile în funcţie de formatul de anvelope ales şi de dotările opţionale.
Observaţie conform Directivei 1999/94/CE în varianta valabilă în prezent: Informaţii adiţionale cu privire la consumul oficial de combustibil şi la emisiile de CO₂ oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în “Ghidul privind consumul de carburant şi emisiile de CO₂ pentru toate modelele de autoturisme”, disponibil gratuit în toate locaţiile de vânzare ale Uniunii Europene
Clasele de eficienţă evaluează autovehiculele în baza emisiilor de CO₂, în funcţie de masa proprie a autovehiculului. Autovehiculele care corespund unei valori medii, sunt încadrate în categoria D. Autovehiculele care au valori mai bune decât media actuală, sunt încadrate în categoriile A+, A, B sau C. Autovehiculele care au valori mai slabe decât media actuală, sunt încadrate în categoriile E, F sau G.

Modul E

Local fără emisii. La simpla apăsare a unui buton.

Passat GTE porneşte automat în modul electric, adică modul E, cu condiţia ca bateria să fie încărcată suficient şi temperatura exterioară să nu fie prea scăzută. Bateria Li-Ion de înaltă performanţă furnizează automobilului energia necesară şi permite deplasarea pur electrică pe o distanţă de circa 50 de kilometri.

Astfel puteţi să vă deplasaţi confortabil mai ales în oraş şi în zonele de locuinţe, fără a genera zgomot şi emisii. Iar modul E permite şi viteze mai mari: Passat GTE se poate deplasa cu o viteză de până la 130 km/h pe autostradă, cu un cuplu maxim de 330 Nm.
Pentru reîncărcarea bateriei aveţi la dispoziţie trei variante: cablul standard de încărcare pentru curent alternativ de 2,3 kW, un cablu opţional pentru curent alternativ de 3,6 kW, care reduce considerabil durata de reîncărcare şi Wallbox-ul, care de asemenea poate fi instalat opţional.

Consum combustibil în l/100 km: mixt 1,7 – 1,6, consum energie electrică în kWh/100 km: mixt 12,8 – 12,2; emisii de CO2 în g/km: mixt 39 – 37, clasa de eficienţă: A+
Valorile indicate sunt determinate conform procedeelor impuse de lege. Informaţiile nu se referă la un singur autovehicul şi nu sunt parte a ofertei, ci servesc exclusiv pentru compararea între diferitele tipuri de autovehicule. Consumul de combustibil / energie electrică şi emisiile de CO₂ ale unui autovehicul nu depind doar de eficienţa utilizării combustibilului / energiei electrice prin intermediul tehnologiei autovehiculului, ci sunt influenţate şi de modul în care autovehiculul este condus şi de alţi factori care nu sunt de natură tehnică (de ex. condiţii de mediu).
Dotările şi accesoriile adiţionale (componente suplimentare, anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanţi ai autovehiculului, ca de exemplu greutatea, rezistenţa la înaintare şi caracteristicile aerodinamice şi, alături de condiţiile meteo şi de cele de trafic, pot influenţa consumul şi performanţele. Valorile cu privire la consum şi la emisiile de CO₂ indicate sub formă de valori “de la – până la” sunt valabile în funcţie de formatul de anvelope ales şi de dotările opţionale.
Observaţie conform Directivei 1999/94/CE în varianta valabilă în prezent: Informaţii adiţionale cu privire la consumul oficial de combustibil şi la emisiile de CO₂ oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în “Ghidul privind consumul de carburant şi emisiile de CO₂ pentru toate modelele de autoturisme”, disponibil gratuit în toate locaţiile de vânzare ale Uniunii Europene
Clasele de eficienţă evaluează autovehiculele în baza emisiilor de CO₂, în funcţie de masa proprie a autovehiculului. Autovehiculele care corespund unei valori medii, sunt încadrate în categoria D. Autovehiculele care au valori mai bune decât media actuală, sunt încadrate în categoriile A+, A, B sau C. Autovehiculele care au valori mai slabe decât media actuală, sunt încadrate în categoriile E, F sau G.

Reîncărcarea

Cu bateria încărcată la maximum ajungeţi mai departe decât aţi crede.

De ce să alimentaţi cu benzină, când curentul electric este mai ieftin? Automobilul hibrid plug-in vă permite să reîncărcaţi bateria care acţionează motorul electric de la o sursă externă de alimentare. Energia stocată în bateria litiu-ion vă permite o autonomie de până la 50 de kilometri.

Cu cablul de alimentare inclus în echiparea standard, bateria de înaltă tensiune golită va fi complet reîncărcată în circa 4:15 ore, de la o priză uzuală. Cine se grăbeşte, poate utiliza dispozitivul Wallbox*, oferit ca dotare opţională. Astfel, în doar 2:15 ore veţi beneficia din nou de bateria încărcată. Dar nici atunci când nu vă aflaţi acasă, nu trebuie să renunţaţi la avantajele motorului electric: cablul inclus în dotarea standard permite reîncărcarea noului Passat GTE şi de la staţiile publice de alimentare în curent alternativ.

*Pachetul complet constând în Wallbox şi instalare poate fi solicitat prin intermediul distribuitorilor noştri.

Car-Net eRemote

Informaţii utile, la îndemână

Am încuiat uşile? Care este nivelul actual de încărcare a bateriei? Oare unde am parcat ultima dată? Aplicaţia Car-Net e-Remote vă răspunde la toate aceste întrebări şi la multe altele.

În plus, smartphone-ul dumneavoastră poate fi utilizat şi ca telecomandă: astfel, de exemplu, serviciul “Climatizare” vă informează cu privire la temperatura exterioară curentă şi vă permite să selectaţi înainte de călătorie parametrii doriţi pentru sistemul de climatizare din interiorul modelului Passat GTE. Funcţia “Management baterie” vă permite să porniţi sau să opriţi încărcarea bateriei, confortabil, de acasă. Totodată puteţi verifica autonomia rămasă. Iar serviciul “Ultima poziţie de parcare” nu vă ajută doar memoria, ci, dacă este cazul, vă poate indica şi drumul spre maşină.

Consum combustibil în l/100 km: mixt 1,7 – 1,6, consum energie electrică în kWh/100 km: mixt 12,8 – 12,2; emisii de CO2 în g/km: mixt 39 – 37, clasa de eficienţă: A+
Valorile indicate sunt determinate conform procedeelor impuse de lege. Informaţiile nu se referă la un singur autovehicul şi nu sunt parte a ofertei, ci servesc exclusiv pentru compararea între diferitele tipuri de autovehicule. Consumul de combustibil / energie electrică şi emisiile de CO₂ ale unui autovehicul nu depind doar de eficienţa utilizării combustibilului / energiei electrice prin intermediul tehnologiei autovehiculului, ci sunt influenţate şi de modul în care autovehiculul este condus şi de alţi factori care nu sunt de natură tehnică (de ex. condiţii de mediu).
Dotările şi accesoriile adiţionale (componente suplimentare, anvelope etc.) pot modifica parametrii relevanţi ai autovehiculului, ca de exemplu greutatea, rezistenţa la înaintare şi caracteristicile aerodinamice şi, alături de condiţiile meteo şi de cele de trafic, pot influenţa consumul şi performanţele. Valorile cu privire la consum şi la emisiile de CO₂ indicate sub formă de valori “de la – până la” sunt valabile în funcţie de formatul de anvelope ales şi de dotările opţionale.
Observaţie conform Directivei 1999/94/CE în varianta valabilă în prezent: Informaţii adiţionale cu privire la consumul oficial de combustibil şi la emisiile de CO₂ oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în “Ghidul privind consumul de carburant şi emisiile de CO₂ pentru toate modelele de autoturisme”, disponibil gratuit în toate locaţiile de vânzare ale Uniunii Europene
Clasele de eficienţă evaluează autovehiculele în baza emisiilor de CO₂, în funcţie de masa proprie a autovehiculului. Autovehiculele care corespund unei valori medii, sunt încadrate în categoria D. Autovehiculele care au valori mai bune decât media actuală, sunt încadrate în categoriile A+, A, B sau C. Autovehiculele care au valori mai slabe decât media actuală, sunt încadrate în categoriile E, F sau G.

Multimedia

Radio şi navigaţie

Alegeţi-vă copilotul.

Pentru Volkswagen Passat GTE puteţi alege între un sistem radio şi două sisteme de navigaţie de ultimă generaţie. Optaţi pentru sistemul care corespunde cel mai bine cerinţelor şi dorinţelor dumneavoastră.

Touchscreen color de 16,5 cm (6,5″), sunet spaţial din 8 difuzoare, interfaţă Bluetooth şi posibilitatea de a conecta smartphone-uri sau MP3-playere: sistemul radio “Composition Media” inclus în dotarea standard dispune de tot ceea ce este necesar pentru a vă informa şi distra la drum. Alături de recepţia sa optimă care vă permite să vă ascultaţi posturile radio preferate, dispune de CD-player şi slot pentru carduri SD.

Aveţi de asemenea la dispoziţie spre alegere sistemele de navigaţie “Discover Media” sau “Discover Pro”. Ambele sunt deschizătoare de drum perfecte, cu touchscreen color de mari dimensiuni şi dispun de operare facilă, multe posibilităţi de conectare pentru dispozitive externe şi o interfaţă Bluetooth pentru convorbiri hands-free. Sistemul de infotainment “Discover Pro” vă permite chiar utilizarea comenzii vocale.

App-Connect

De pe smartphone pe afişajul sistemului radio.

Car-Net App-Connect permite acum operarea unor aplicaţii certificate pentru smartphone prin intermediul ecranului tactil al sistemului Infotainment disponibil opţional.

Aplicaţia de pe smartphone este redată pe ecranul tactil din modelul Passat GTE. De exemplu puteţi descoperi posturi radio de pe Internet prin intermediul miRoamer, puteţi accesa informaţii despre locuri de parcare cu Parkopedia sau puteţi găsi destinaţii interesante cu ajutorul MyGuide, corespunzătoare situaţiei actuale. Posibilităţile se diversifică, deoarece pentru App-Connect sunt dezvoltate în permanenţă aplicaţii noi.

¹ Vă rugăm să aveţi în vedere că momentan standardul MirrorLink™ este suportat doar de un număr redus de telefoane mobile de pe piaţă. Volkswagen colaborează strâns cu producătorii mari de smartphone-uri pentru a promova disponibilitatea MirrorLink™ la scară largă. Informaţii actuale cu privire la compatibilitatea telefoanelor mobile noi, respectiv disponibile deja pe piaţă, găsiţi începând cu toamna anului 2014 la www.volkswagen.com/car-net. Aplicațiile MirrorLink™ se utilizează exclusiv prin intermediul telefonului mobil. Vă rugăm să vă respectați condițiile contractuale cu privire la conexiunea de date și internet.

DYNAUDIO Confidence

Sunet High-End.

DYNAUDIO este unul dintre cei mai de succes producători de difuzoare High-End.

Muzicieni, tehnicieni de sunet şi audiofili se bazează din 1977 pe marca daneză. Aceştia apreciază fidelitatea naturală a sunetului reprodus, care permite ascultarea muzicii la o calitate apropiată de cea originală – aşa cum a fost înregistrată.
Sistemul de sonorizare “DYNAUDIO Confidence”, disponibil la cerere, cu 11 difuzoare inclusiv difuzor central şi subwoofer precum şi o putere totală de 700 W asigură un sunet deosebit; un amplificator digital cu 16 canale contribuie la savurarea diferenţiată a muzicii. Datorită celor patru caracteristici de redare diferite, puteţi configura sunetul conform preferinţelor personale.

Sisteme de asistenţă

ACC şi Front Assist

Relaxare în traficul aglomerat.

La distanţa potrivită, viaţa este mai relaxată. Pentru a reuşi să o păstrați şi în traficul aglomerat, puteți folosi sistemul opţional de asistență pentru reglarea automată a distanței ACC, care vă ajută să menţineţi distanţa dorită faţă de vehiculele care se deplasează în faţa dumneavoastră.

Sistemul de monitorizare a vecinătăţii “Front Assist” vă avertizează atunci când distanţa faţă de autovehiculul aflat în faţă este prea mică. Dacă nu reacţionaţi imediat, sunteţi avertizat cu privire la distanţa critică printr-un şoc aplicat prin intermediul sistemului de frânare. Dacă nici în acest caz nu are loc nicio reacţie, sistemul “Front Assist” efectuează o frânare automată până la oprire, datorită funcţiei integrate de frânare de urgenţă City (între 0 şi 30 km/h). Astfel, în cazul ideal, poate fi împiedicată o coliziune sau gravitatea acesteia poate fi diminuată.

*Vă rugăm să aveți în vedere că toate sistemele acționează în anumite limite tehnice și că în continuare se impune ca șoferul să conducă preventiv și cu precauție.

“Area View”

Patru camere vă transmit ceea ce se află în jur.

O simplă privire la display-ul sistemului de infotainment este suficientă pentru a vedea zona din jurul maşinii în timp real şi pentru a putea recunoaşte din timp obstacolele.

Sistemul “Area View” (disponibil opţional) oferă, datorită celor patru camere video (o cameră în faţă, una în spate şi două camere în oglinzile laterale), numeroase perspective care vă ajută să manevraţi maşina, în măsura anumitor limite ale capacităţii sale de funcţionare. Imaginile obţinute sunt proiectate pe ecranul tactil al sistemului radio sau de navigaţie şi pot fi selectate individual sau în combinaţie. În raza vizuală a camerelor sistemului este astfel posibilă, de exemplu, o imagine mai bună asupra întregii zone din jurul maşinii şi chiar din perspectiva aeriană. Liniile ajutătoare statice afişate vă asistă la aprecierea mai bună a distanţelor. Liniile ajutătoare dinamice vă ajută la parcare şi la cuplarea unei remorci, deoarece acestea reacţionează la unghiul de bracare şi vă indică în ce direcţie vă deplasaţi.

Emergency Assist

Ajutor în caz de urgenţă medicală.

“Emergency Assist” preia controlul parţial asupra autovehiculului în caz de urgenţă medicală.

Sistemul se activează atunci când asistentul de menţinere a benzii “Lane Assist” nu înregistrează intervenţii asupra direcţiei din partea şoferului şi nu are loc nicio reacţie, cu toate că se emit avertizări. Apoi, sistemul încearcă prin şocuri provocate prin frânare, tonuri de avertizare, semnalizare de avarie şi oscilare pe banda proprie, atât să avertizeze şoferul, cât şi să îi avertizeze pe pasageri şi pe ceilalţi participanţi la trafic. Dacă nici atunci nu are loc preluarea controlului asupra autovehiculului, modelul Passat GTE este oprit în mod controlat. Astfel poate fi prevenit un accident, în limitele impuse de sistem.

Traffic Jam Assist

Asistenţă pentru circulaţia în regim stop-and-go.

Traffic Jam Assist vă degrevează în timpul circulaţiei deranjante stop-and-go şi vă ajută în acest mod la evitarea accidentelor tipice ambuteiajelor.

Passat GTE introduce un nou sistem de asistenţă pentru şofer, pe care îl puteţi comanda opţional: Traffic Jam Assist. Funcţiile consacrate precum reglarea automată a distanţei ACC şi asistentul de menţinere a benzii “Lane Assist” sunt utilizate în cadrul acestui sistem pentru a permite o deplasare parţial automată. Astfel, Passat GTE urmează autovehiculului aflat în faţă la viteze între 0 şi 60 km/h şi corelează acceleraţia şi frâna în cadrul limitelor sistemului, în mod autonom. Autovehiculul este menţinut pe bandă.

“Trailer Assist”

O chestiune de unghiuri.

Sistemul opţional de asistență în manevrarea remorcii “Trailer Assist” preia controlul direcţiei maşinii cu remorcă.

Manevrele cu remorca pot deveni o încercare de răbdare pentru cei fără experienţă, pentru că nu întotdeauna remorca se deplasează aşa cum ne aşteptăm; mai ales pentru că drumul ales este vizualizat în oglindă. Hotărâtor pentru deplasarea cu spatele este unghiul de bracare: asistentul opţional de manevrare a remorcii “Trailer Assist” preia direcţia pentru dumneavoastră. Cuplaţi întâi treapta de marşarier, apăsaţi butonul pentru asistentul la parcare şi introduceţi direcţia dorită a remorcii prin intermediul butonului de reglare a oglinzii. Passat GTE va vira automat, în timp ce dumneavoastră sunteţi responsabil pentru schimbarea treptelor, acceleraţie şi frâne. Păstraţi, deci, în orice moment controlul.

*Vă rugăm să aveți în vedere că toate sistemele acționează în anumite limite tehnice și că în continuare se impune ca șoferul să conducă preventiv și cu precauție.

Confort

Head-up-Display

Totul la vedere.

Informaţiile importante sunt proiectate pe un panou transparent din policarbonat, poziţionat în faţa parbrizului.

La o simplă apăsare de buton, sistemul proiectează viteza și indicațiile de navigație pe parbriz direct în câmpul vizual al șoferului. Astfel puteţi citi imediat tot ceea ce este important, concentrându-vă totuşi în continuare asupra drumului. Display-ul pe care sunt afişate datele poate fi escamotat în planşa de bord; deasupra se așează apoi un capac, integrat în design.

Active Info Display

Tehnologia potrivită.

Active Info Display permite redarea variabilă a informaţiilor importante, pe un display color de dimensiuni generoase.

Diferite moduri vă permit să adaptaţi informaţiile din centrul atenţiei în funcţie de situaţia curentă. Astfel, alături de informaţiile clasice, precum cele oferite de turometru, vitezometru şi indicatorul de distanţă, sunt disponibile şi alte date, precum consumul sau informațiile sistemului de navigaţie. Puteţi selecta aceste moduri rapid şi simplu cu ajutorul volanului multifuncțional. Informaţiile afişate se împart pe Active Info Display în trei zone: discul din stânga, cel din dreapta şi display-ul central.

Sistemul de climatizare “Climatronic”

În funcţie de necesităţile dumneavoastră.

La starea dumneavoastră de bine contribuie sistemul de climatizare “Climatronic” cu reglaje pe 3 zone.

Modelele Passat sunt caracterizate de o combinaţie perfectă între eleganţă, dinamism şi confort – mai ales la drum lung. La starea dumneavoastră de bine va contribui, de exemplu, sistemul de climatizare “Climatronic”, cu reglaje pe 3 zone. Unitatea separată de comandă permite pasagerilor din spate să regleze condiţiile climatice pentru locurile din spate; independent de aceasta, şoferul şi pasagerul din faţă îşi pot alege propriile setări pentru temperatură, ventilaţie şi distribuţia de aer, fiecare pe partea sa. Modul indirect de ventilaţie permite o ventilare fără curenţi de aer deranjanţi. Atunci când este cuplată treapta de marşarier sau este activată ştergerea geamurilor, sistemul “Climatronic” comută automat în regimul de recirculare. Astfel sunt evitate mirosurile neplăcute.

Scaunul ergoComfort

Locuri şi mai confortabile.

La volanul modelului Passat GTE staţi confortabil şi vă protejaţi spatele, cu scaunul pentru șofer ergoComfort.

Acest scaun poate fi reglat într-un mod variat, astfel încât puteţi adopta o poziţie ergonomică în scaun şi puteţi reduce solicitările din zona coloanei vertebrale.
Puteţi comanda opţional acest scaun şi într-o versiune superioară, care dispune de reglaje electrice pe 14 direcţii, cu funcţie de memorie şi masaj. În pachet sunt incluse oglinzi retrovizoare exterioare reglabile şi rabatabile electric, încălzite, cu iluminarea perimetrului, coborârea oglinzii pasagerului şi funcţie antiorbire automată pe partea şoferului.
Indiferent că veţi opta pentru scaunul ergoComfort standard sau cel opţional, veţi contribui la sănătatea spatelui dumneavoastră, acest fapt fiind confirmat de programul german de evaluare Aktion Gesunder Rücken (Acţiunea Spatele Sănătos).

Informații

Valorile privind consumul și emisiile de CO2 sunt determinate în baza procedurilor de măsurare stabilite de lege. Începând cu 1 septembrie 2017, anumite autovehiculele noi sunt omologate de tip folosind procedura de testare a vehiculelor ușoare armonizata la nivel mondial (WLTP – World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), care este o procedură de testare nouă și mai realistă pentru măsurarea consumului și a emisiilor de CO2.

Începând cu 1 septembrie 2018, WLTP va înlocui progresiv noul ciclu de conducere european (NEDC – New European Driving Cycle). Datorită condițiilor de testare mai realiste, consumul și emisiile de CO2 măsurate în cadrul WLTP sunt în multe cazuri mai ridicate comparativ cu cele măsurate în cadrul NEDC. Mai multe detalii despre procedura WLTP, valorile de consum și emisii, precum și elementele care influențează aceste valori pot fi obținute accesând pagina de internet www.volkswagen.ro/wltp.

Valorile de consum și emisii de CO₂ ale unui autovehicul sunt influențate și de conduita în trafic și de alți factori ce nu țin de domeniul tehnic (de exemplu, condițiile de vreme sau condițiile de trafic).

De asemenea, dotările opționale și accesoriile (de exemplu, pneuri mai late, instalație de climatizare etc.), pot modifica parametrii relevanți ai autovehiculului, de exemplu, greutatea, rezistența la rulare și aerodinamica, rezultând astfel abateri ale datelor de consum și emisii CO2 pentru modelul configurat.

Mai multe detalii privind caracteristicile vehiculului, inclusiv valorile de consum și emisii CO2 pot fi obținute in showroom.