Persoană Juridică

Persoană Juridică

Vă rugăm să vă informați despre ofertă.

Leasing Financiar

Leasingul este un sistem de finantare prin care o parte denumita locator sau finantator, transmite celeilalte parti, denumita locatar sau utilizator, la solicitarea acesteia din urma, contra unei plati periodice, denumita rata de leasing sau redeventa, dreptul de folosinta al unui bun.

Bunul ramane proprietatea finantatorului pana la finalizarea contractului de leasing si trece in proprietatea utilizatorului doar in urma achitarii integrale a tuturor obligatiilor ce rezulta din contractul de leasing.

  • finantatorul este proprietarul masinii pe perioada contractului
  • la finalul contractului, dumneavoastra achizitionati masina si deveniti proprietar
  • produsul se adreseaza atat persoanelor juridice, cat si PFA
  • Pentru clientii persoane juridice/PFA, produsul este disponibil atat in EUR cat si in RON, cu dobanda fixa sau variabila indiferent de moneda.
  • Avansul poate fi intre 15% si 50% cat doriti dumnavoastra
  • Valoarea reziduala intre 1% si 40%
  • Durata contractului intre 12 si 72 luni
  • Oferim garantatat un raspuns la orice cerere de Finantare, aprobarea unei finatari leasing este supusa analizei finantatorului, in functie de bonitatea persoanei juridice conditiile solicitate pot fi restrictionate prin solicitarea unui avans mai mare in cel mai rau caz.
Lista cu documentele necesare pentru o cerere de Finantare:
  • Certificat de Inregistrarea (CUI) – copie semnata de dealer pentru conformitate
  • Act de identitate (BI/CI) al persoanei imputernicite sa semneze documentatia in relatia cu finantatorul – copie semnata de dealer pentru conformitate – si imputernicirea pentru aceasta persoana, daca este diferita de reprezentantul legal – original
  • Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor de achizitionare a autoturismului si de desemnare a reprezentantului in relatia cu finantatorul
  • Act constitutiv al societatii – copie semnata si stampilata pentru conformitate
  • Cel mai recent act aditional la actul constitutiv al societatii – copie semnata si stampilata pentru conformitate
  • Toate actele aditionale la actul constitutiv al societatii ce se refera la modificarea asociatilor, reprezentantilor legali sau la puterile de reprezentare ale acestora – copii semnate si stampilate pentru conformitate
  • Ultimul bilant contabil anual/ semestrial al firmei, cu dovada depunerii acestuia la organele competente, conform legislatiei in vigoare, balanta lunara

De ce leasing financiar?

  • Raspuns garantat;
  • Consiliere profesionala;
  • Solutii de finantare personalizate;
  • Profesionalism si siguranta;
  • Tratament fiscal avantajos;
  • Deductibilitatea plăţilor de leasing (amortizare, dobândă, asigurare, diferenţe de curs valutar si TVA) in conditiile prevazute de lege;
  • eşalonarea plăţilor TVA de-a lungul perioadei de leasing;
  • Management eficient al resurselor financiare;
  • Eliberarea/utilizarea resurselor financiare proprii pentru dezvoltarea altor investiții sau proiecte cu randament superior valoarea constantă a ratei de leasing permite o programare mai riguroasă a cashflow-ului bunurile achiziţionate în sistem leasing participă la crearea sursei de venit care contribuie la plata ratelor de leasing poți alege valoarea avansului, durata perioadei de finanțare și periodicitatea ratelor după nevoile și posibilitățile firmei tale.

Parametrii exacti se vor stabili in cadrul unei consilieri programate.

Credit

Creditul este un acord între o instituţie care acordă împrumuturi (o bancă, o companie de creditare) şi Dvs., beneficiarul împrumutului. Atunci când închei un astfel de acord, obţii practic o sumă de bani în numerar, într-un cont bancar sau pe un card de credit, pentru achizitia autoturismului dorit.

Termenii de rambursare a împrumutului, inclusiv dobânda şi comisioanele sunt, de obicei, stabiliţi de la început şi sunt stipulaţi într-un acord între Dvs. şi banca emitentă.

Creditul auto este un produs dedicat finantarii masinilor noastre.

  • dumneavoastra sunteti proprietarul masinii inca de la inceputul contractului
  • pentru clientii persoane juridice/PFA, produsul este disponibil atat in EUR cat si in RON, cu dobanda fixa sau variabila indiferent de moneda.
  • Un aspect important de care trebuie tinut cont in alegerea creditului este tipul dobanzii: fixa sau variabila. Daca se estimeaza ca, in urmatorii ani, ratele dobanzilor vor scadea, atunci este recomandata alegerea unei dobanzi variabile deoarece ea va permita ca pe viitor rata lunara sa scada. Invers, daca se asteapta ca dobanzile vor creste, alegerea unui credit cu dobanda fixa elimina riscul ca rata lunara sa se majoreze ulterior, cu conditia ca un astfel de tip de credit sa existe pe piata in acel moment.

Perioda in care puteti restitui creditul este intre 6 luni si 72 luni.

Pentru ca singura garantie solicitata pentru acest tip de credite este insasi masina, cerinta bancii este ca masina sa fie asigurata pe perioada creditului. Creditul poate fi platit in moneda in care a fost contractat.

Puteti oricand face rambursari partiale sau integrale de capital cu recalcularea ratei lunare sau diminuarea perioadei de Finantare.

Un alt avantaj este acela ca puteti finanta doar cat aveti nevoie pentru achizitie.

Lista cu documentele necesare pentru o cerere de Finantare:
  • Certificat de Inregistrarea al firmei (CUI) – copie semnata de dealer pentru conformitate
  • Act de identitate (BI/CI) al persoanei imputernicite sa semneze documentatia in relatia cu Porsche Bank Romania S.A. – copie semnata de dealer pentru conformitate + imputernicirea pentru aceasta persoana, daca este diferita de reprezentantul legal – original
  • Hotarare Adunare Generala a Asociatilor de achizitionare a autoturismului si de desemnare a reprezentantului in relatia cu Banca.
  • Act constitutiv al societatii – copie semnata si stampilata pentru conformitate
  • Ultimul bilant contabil anual/ semestrial al firmei, cu dovada depunerii acestuia la organele competente, conform legislatiei in vigoare, balanta lunara aferenta bilantului contabil si ultima balanta lunara disponibila – copii semnate si stampilate pentru conformitate.

Procedura este rapida si simpla, odata ce v-ati hotarat asupra modelului de automobil dorit primiti imediat si suma de care mai aveti nevoie pentru a intregi pretul masinii.

Parametrii exacti se vor stabili in cadrul unei consilieri programate.

Leasing Operațional

Leasingul operational este o forma particulara de finantare ce poate fi asemanata cu inchirierea, dumneavoastra avand dreptul de a utiliza un autovehicul pe care la final de contract il returnati, fara a fi nevoit sa il achizitionati.

Spre deosebire de leasing-ul financiar, leasing-ul operational presupune, in adevaratul sens al cuvantului, folosirea bunului finantat pe o perioada limitata de timp, fara asumarea unor riscuri si beneficii aferente proprietarului, in general, pentru rezolvarea punctuala a unor activitati specifice.

Astfel, Utilizatorul este practic decis, inca de la semnarea contractului, asupra returnarii bunului finantat la finele perioadei de leasing, urmand ca Finantatorul sa preia riscul de realizare a valorii ramase neamortizate la finele contractului.

Atat in cazul leasingului financiar, cat si in cazul leasingului operational, compania finantatoare este proprietara autovehiculului pe durata contractului. Daca in cazul leasingului financiar, la final de contract utilizatorul achita valoarea reziduala si devine proprietarul autovehiculului, in cazul leasingului operational acest lucru nu este posibil. Astfel, daca optati pentru un leasing operational, la final de contract returnati masina finantatorului fara posibilitatea achizitiei.

Leasingul operational este o solutie simpla de Finantare prin care platiti o chirie lunara fixa pentru uitilizarea unui vehicul, deductibila fiscal integral.

Fara sa deveniti proprietarul masinii evitati activitati conexe legate de intretinerea si administrarea automobilului sau flotei dvs.

Utilizarea devine mai simpla cu o bugetare exacta a cheltuielior lunare legate de mobilitate.

Leasingul operational poate fi accesat cu usurinta fara o contributie intiala ca si avans din partea firmei dumneavoastra astfel trebuie sa stiti ca:

  • proprietarul masinii este finantatorul
  • masina ramane in proprietatea finantatorului la final de contract
  • produsul este disponibil exclusiv pentru masini noi
  • durata contract poate fi intre 24 si 54 luni
  • Costul chiriei lunare va fi stabilit in functie de perioada, numarul de kilometri parcursi anual si serviciile de mentenanta dorite de utilizator.
  • Oferim garantatat un raspuns la orice cerere de Finantare, aprobarea unei finatari leasing este supusa analizei finantatorului, in functie de bonitatea persoanei juridice conditiile solicitate pot fi restrictionate prin solicitarea unei prime rate chirie majorata, in cel mai rau caz.
Lista cu documentele necesare pentru o cerere de Finantare:
  • Certificat de Inregistrarea al firmei (CUI) – copie semnata de dealer pentru conformitate
  • Act de identitate (BI/CI) al persoanei imputernicite sa semneze documentatia in relatia cu Porsche Bank Romania S.A. – copie semnata de dealer pentru conformitate + imputernicirea pentru aceasta persoana, daca este diferita de reprezentantul legal – original
  • Hotarare Adunare Generala a Asociatilor de achizitionare a autoturismului si de desemnare a reprezentantului in relatia cu Banca.
  • Act constitutiv al societatii – copie semnata si stampilata pentru conformitate
  • Ultimul bilant contabil anual/ semestrial al firmei, cu dovada depunerii acestuia la organele competente, conform legislatiei in vigoare, balanta lunara aferenta bilantului contabil si ultima balanta lunara disponibila – copii semnate si stampilate pentru conformitate.

De ce Leasing Operational?

  • economie de timp si bani (nu trebuie sa imobilizezi o suma de bani pentru plata avansului);
  • inchirierea se poate face pe o perioada determinata de timp reducerea costurilor de exploatare ale parcului auto;
  • deduceri fiscale integrale;
  • posibilitatea inlocuirii masinii cu una noua, dupa o perioada de timp siguranta unui parc auto bine intretinut;
  • posibilitatea de a circula in afara granitelor Romaniei;
  • rata lunara fixa pe toata perioada contractuala;
  • control asupra costurilor generate de parcul auto;
  • eliminarea riscului valorii reziduale a autoturismelor;

Parametrii exacti se vor stabili in cadrul unei consilieri programate.

Centru de servicii

  • Adresa: 307200 Timisoara
    Calea Lugojului nr. 93
    Ghiroda Bifurcatie Aeroport
  • Vânzări:Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
    Sambata: 09:00 - 15:00
  • Service si Accesorii:Luni - Vineri: 08:00 - 17:00

Maria Franciac

Asistent vânzări